Imnul PDL - "Verde înrourat"



sâmbătă, 18 decembrie 2010

Din nou, pe blog

Dragi cititori,

După o pauză în care am suspendat activitatea pe acest blog, am decis să scriu din nou. Să vă spun ce s-a întâmplat între timp: Pentru mai bine de un an şi jumătate am reorganizat Organizaţia PDL Giurgiu, pe care am urcat-o de pe ultimele locuri în clasamentul filialelor judeţene a partidului pe locul 5 (la Europarlamentare). Am câştigat o primărie şi am creat perspectivele unei campanii victorioase în 2012, la locale. Apoi, la sfârşitul lunii octombrie, am fost ales preşedinte al Organizaţiei Sector 1 a PDL şi am început munca de organizare şi reorganizare a filialei. În paralel, activitatea din Parlament s-a desfăşurat normal. La fel şi activitatea din Colegiul în care am fost ales.
Pe măsură ce vor apărea noutăţi legate de activitatea mea politică, administrativă ori de activitatea filialei o să le prezint pe acest blog şi vă promit că anul viitor, în 2011, voi reactualiza şi site-ul personal.


Niciun comentariu: