Imnul PDL - "Verde înrourat"



duminică, 10 aprilie 2011

PDL a organizat "Curăţenia de primăvară"

Sâmbătă dimineaţa, cu mic cu mare, PDL a organizat de bună voie ceea ce administraţia locală, în speţă primarii de sector şi primarul general, ar trebui să aibă în agenda obligatorie: "Curăţenia de primăvară". Am ales câteva zone în care angajaţii firmelor de salubrizare şi a celor de întreţinere a spaţiilor verzi... nu prea ajung. Iata aici câteva fotografii din zona Laromet, în Sectorul 1...

O alta echipă a ales zona Bd. Siseşti. Mai exact, biserica Sf. Gheorghe cel Nou. I-am dat aici o mână de ajutor preotului paroh. Chiar mă puteţi vedea în timp ce vopsesc una din băncuţele din curtea bisericii.

Şi pentru că am găsit în preotul paroh o persoană extrem de preocupată de mersul bisericii şi de felul cum ea îşi va aşteapta enoriaşii de Sfintele Sărbători Pascale, mi-am luat angajamentul sa îl sprijin cu realizarea unei platforme betonate în faţa lăcaşului.

Niciun comentariu: