Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 6 februarie 2009

În sprijinul primarilor

Mi-am luat în serios rolul de reprezentant al Colegiului 7 - Titu și de susținător al primarilor celor 13 localități din colegiu. Chiar înainte de începerea sesiunii parlamentare le-am cerut primarilor să mă informeze asupra proiectelor pe care le derulează, dacă acestea sunt sau nu finanțate de la bugetul central, precum și dacă există sau nu blocaje în derularea lor.
Vreau să îi ajut deși știu că România trece printr-o perioadă grea, că toată lumea trage de bugetul național, dar trebuie ca o părticică să ajungă și la Dâmbovița. Desigur, banii vin pe proiecte, nu pe povești, așa că proiectele care există trebuie finanțate. Pe baza a ceea ce-mi trimit ei, eu o să pot, mai apoi, să îi susțin în fața miniștrilor. Vom încerca împreună să găsim surse de finanțare sau să deblocăm fondurile acolo unde acest lucru s-ar impune.

Niciun comentariu: