Imnul PDL - "Verde înrourat"



sâmbătă, 21 februarie 2009

Patru școli au primit bani pentru reabilitare

Mi-am îndeplinit o nouă promisiune făcută față de primarii din Colegiul Titu și, implicit, față de alegători. Astfel, în urma susținerii mele, 4 unități școlare au fost finanțate direct din bugetul Ministerului Educației, Cercetării și Inovării pentru diverse lucrări de reabilitare. Suma totală acordată este de 280.000 lei (2,8 miliarde de lei vechi).

1. Școala veche din satul Poiana, comuna Poiana, a primit 80.000 lei (800 milioane de lei vechi);

2. Școala cu clasele I-VIII din satul Odobești, comuna Odobești, a primit 80.000 lei (800 milioane de lei vechi);

3. Școala cu clasele I-VIII din satul Costești Vale, comuna Costești Vale, a primit 70.000 lei (700 milioane de lei vechi);

4. Școala cu clasele I-VIII din satul Brezoaia, comuna Brezoaele, a primt 50.000 lei (500 milioane de lei vechi);

Unul din rolurile unui parlamentar este acela de a face lobby pentru colegiul în care a fost ales. Oamenii din acel colegiu vor trăi mai bine doar dacă au parte de investiții, de lucrări de calitate. De aceea eu am făcut primul pas și am reușit atragerea unor fonduri. Vor urma și altele pentru alte obiective de investiții.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo. Asa ar trebui sa faca toti, dar din pacate nu-i asa, noi asteptam sa incasam bani pentru niste scoli renovate de 12 luni si nu reusim.