Imnul PDL - "Verde înrourat"



miercuri, 15 octombrie 2008

Răspunsurile ministerelor întârzie nepermis

Am adresat pe parcursul sesiunilor parlamentare mai multe întrebări şi interpelări unor membri ai Guvernului prin care doream anumite precizări referitoare la activitatea ministerelor în cauză. Nu cred că au fost subiecte sensibile ori cu răspunsuri greu de formulat, dar am constatat că de cele mai multe ori răspunsurile au fost fie întârziate, fie pe lângă subiectul întrebării. Studiind site-ul Camerei Deputaţilor am constat că acest lucru nu mi se întâmplă doar mie, în situaţia de faţă fiind şi alţi colegi. Doresc astfel să-mi manifest nemulţumirea faţă de modul de redactare a răspunsurilor ce vin din partea ministerelor.

Colegii din ministere se prefac că oferă informaţiile solicitate şi că vor să colaboreze. Dar modul lor de lucru reprezintă o atitudine care nu le face cinste şi nu îi onorează, iar pentru acest lucru cred că ar trebui ca toţi parlamentarii să înainteze un punct de vedere comun.

Niciun comentariu: