Imnul PDL - "Verde înrourat"



luni, 10 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 11-a. Azi la târg la Potlogi

Dacă ieri am fost la Românești, un sat ce aparține de Potlogi, azi am fost chiar la Potlogi. A fost zi de târg. Lume multă. Praf și mai mult. Târgul de la Potlogi se ține, de ani buni, lângă zidurile Palatului Domnesc, pe o stradă ce duce spre piața propriu-zisă, mult prea mică pentru atâția comercianți. Strada nu a fost asfaltată niciodată și este plină de praf. Nu vrea să mă gândesc cum arată aici când plouă. Probabil că nu se poate intra...

Am fost primiți bine și cu mare interes. Le-am explicat oamenilor de ce PD-L, de ce este necesară schimbarea, de ce trebuie să îl avem prim-ministru pe domnul Theodor Stolojan. Mă bucură că oamenii înțeleg și chair își doresc schimbarea, își doresc să le fie mai bine. Sunt sigur că pe 30 noiembrie vor vota PD-L.


La Potlogi trebuie amenajată piața. Oamenii care trudesc nu merită să-și așeze produsele în praf.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dupa 2 ani ani, avem un proiect de reabilitare drum judetean DJ711, inceput de firma Tehnologica Radion si neterminat precum si canalizare pluviala infundata ...targul de lunea insa, a ramas neschimbat...ne auzim din nou in 2012, la alegeri.