Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 28 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 29-a. Final de campanie.

Final de campanie electorală. Adică a trecut o lună și parcă abia am început. Stau și mă gândesc ce a însemnat. 13 localități, un oraș și 12 comune, 2 caravane care au străbătut zilnic zeci de străzi, 10 - 15 km pe care i-am făcut zilnic pe jos, sute de oameni cu care am dat mâna zilnic. Plus multe, multe altele... Este mult? Este puțin? Voi vedea duminică.
Până atunci, vreau să le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost alături în această campanie și m-au susținut... familiei care m-a înțeles, fratelui meu care mi-a fost șef de campanie, primarilor și consilierilor PD-L din cele 13 localități care m-au ajutat necondiționat, echipei de campanie cu care am "împărțit" drumurile zilnice, tuturor celor care mi-au promis un vot duminică.



În final, așa cum am obișnuit în ultima perioadă, voi aminti ce am făcut azi. Pentru că a fost ultima zi a campaniei, am ținut să mulțumesc, într-un mod inedit, tuturor locuitorilor din cele 13 localități ale colegiului. Așa că am, împreună cu echipa de campanie, încolonați, am trecut pe aproape fiecare stradă pe care am fost în cele 4 săptămâni ale campaniei. Am avut supriza să constat că lumea ieșea la porți și ne saluta și că unii s-au urcat în mașini și veneau după noi. Este un semn care îmi dă încredere pentru un rezultat foarte bun duminică.

Până atunci îi îndemn pe toți să vină la vot. Și, evident, îndiferent unde ar fi, să voteze candidații PD-L. În Dâmbovița suntem pe locul 1 pe buletinul de vot. Duminică, împreună cu locuitorii acestui județ, vom fi tot primii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Va tin pumnii.