Imnul PDL - "Verde înrourat"



joi, 20 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 20-a. Azi la Odobești

Azi am avut două întâlniri. Prima a fost la Odobești unde am fost așteptat de câteva sute de beneficiari ai legii pe care am promovat-o în Parlament, cea prin care tinerii pot primi până la 500 mp de teren, gratuit, pentru a-și face o casă. A fost o întâlnire emoționantă. Este așa de bine ca parlamentar să vezi rezultatele muncii tale exact acolo unde trebuia să se aplice această lege. Acei tineri nu vor mai pleca din comuna lor. Sunt bucuros că am pus umărul, prin actul normativ promovat, la bunăstarea unei localități. Sunt convins că este la fel în fiecare localitate unde se aplică această lege.
La prânz am avut o a doua întâlnire. De data aceasta am fost așteptat de peste 200 de femei care lucrează la o firmă privată. Le-am povestit și lor ceea ce a fost cu câteva ore înainte la Odobești și le-am îndemnat să ceară primarilor lor să aplice legea pentru care eu m-am luptat în Parlament.

Niciun comentariu: