Imnul PDL - "Verde înrourat"



duminică, 2 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 3-a. Azi la Titu și Slobozia Moară

Sunt fericit să văd de câtă susținere și apreciere ne bucurăm din partea oamenilor. Azi dimineață am fost la Hagioaica, unul din satele ce aparțin de Titu. Atât eu cât și senatorul Valentin Calcan am fost invitați de către primarul Ilie Dinu pentru o scurtă întrevedere cu cetățenii care stau în zonă. La evenimentul de dimineață a participat și Florin Popescu, președintele Consiliului Județean.
Ulterior, am participat la Biserica Ortodoxă din Titu la o slujbă aniversară. Chiar azi s-au împlinit 5 ani de la târnosirea bisericii. Am avut surpriza să îmi văd și contracandidatul de la PSD, venit aproape incognito doar cu vreo 2 - 3 colaboratori.
Spre seară am poposit la Slobozia Moară unde am mers din poartă în poartă pentru a ne prezenta oferta electorală. Și aici am fost însoțit de președintele Consiliului Județean, de senatorul Valentin Calcan, de primarii din zonă, dar și de peste 100 de simpatizanți. Aproape la fiecare poartă am fost întâmpinați cu simpatie și deschidere de locuitorii comunei. S-au convins că nu mai pot fi mințiți de promisiuni deșarte și își îndreaptă voturile, așa cum au făcut-o și la alegerile locale, spre PD-L. Iată și câteva imagini de la întâlnirile de azi.


Hagioaica (sat aparținător de Titu) - le-am vorbit celor peste 100 de oameni prezenți despre proiectele mele ca deputat. Nu vin în fața lor cu promisiuni deșarte, așa cum poate ar fi tentați s-o facă contracandidațiii mei. Sunt deja o serie de lucruri pe care le-am făcut ca deputat dar și ca simplu cetățean.


La întâlnirea de la Hagioaica a fost prezent și preotul.


Titu - Aici a avut loc aniversarea a 5 ani de la târnosirea (sfințirea) bisericii.


Tot la Biserica Ortodoxă din Titu, la slujbă, i-am întâlnit și pe doi dintre contracandidații noștri.


Slobozia Moară - Am trecut din poartă în poartă pe la fiecare cetățean. Le-am explicat care este proiectul nostru politic: o Românie condusă decent, de un guvern responsabil, cu parlamentari care vor binele oamenilor care i-au votat. M-a bucurat enorm deschiderea locuitorilor din comună față de PD-L, față de mine și față de senatorul Calcan.


Ca să faci agricultură bună ai nevoie de bani și de ordine în sistem. În agricultură există vreo 12 - 13 instituții care se calcă în picioare fără să facă mare lucru pentru agricultori. Fermierii nu au nevoie de povești. Au nevoie de programe clare, de subvenții care să vină la timp, de sprijin real. Altfel, o zonă atât de mănoasă cum este cea din colegiul unde candidez (și cum sunt atâtea în țară) va fi terminată.

Un comentariu:

Anonim spunea...

moama ce am mai mancat in ziua aceea.am prins un parastas la o biserica din titu.dar asta conteaza mai putin ceea ce vreau sa specific este modul exemplar de care a dat dovada primarul din titu in privinta studentilor;)