Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 7 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 8-a. Azi la Produlești

Sunt localități care au nevoie mare de ajutor pentru a se ridica la un standard cât de cât apropiat de cel european. Așa este și Produlești, o comună unde nevoile oamenilor sunt multe, așteptările sunt mari, iar implicarea autorităților locale e cam redusă. Ca deputat voi sprijini și această comunitate.


PD-L are proiecte și programe pentru familia tânără; pentru copii, de exemplu, va crește alocația de la 40 de lei, cât este în prezent, la 100 lei. De asemenea, există inițiative pentru tineri. Una chiar îmi aparține: tinerii până în 35 de ani pot primi până la 500 mp de teren, gratuit, să-și construiască o casă.


Sunt aici în fața unuia din locurile de joacă pe care le-am donat. Alături de mine sunt consilierii locali, membrii ai organizației locale a PD-L.


Cu acest domn am purtat o discuție interesantă despre ceea ce este necesar în Produlești. Ca locuitor al acestei comune, domnia sa știe cel mai bine ce are nevoie. Iar eu știu că îl pot ajuta.


Pentru copiii din Produlești am donat un loc de joacă. Dar ei au nevoie de mult mai multe. Pentru ei mă voi implica, să le oferim o șansă în plus, educație de calitate, asistență medicală de calitate.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si...ce e nou in Produlesti dupa 3 ani????