Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 14 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 15-a. Azi la Odobești

Azi am fost la Odobești, o localitate condusă de primarul Nicolae Alecu, colegul meu de la PD-L. Însoțit de primar, de consilierii locali și de echipa de campanie, am bătut din poartă în poart pentru a-mi expune ideile cu care am venit și pentru care candidez. Și aici am fost primiți bine de oameni, cu deschidere și încredere. Mă bucură că toți vor schimbare, că vor tineri în Parlament, că vor oameni cu experiență parlamentară, oameni care nu vor dormi, ci vor fi gata să voteze legi bune.


Primarul Nicolae Alecu, un susținător înfocat al PD-L.


Alături de primar și de consilierii locali, la locul de joacă pe care l-am donat Grădiniței din satul Ziduri. Grădinița de aici a fost reabilitată în urma uneor intrervenții pe care le-am făcut eu. Tot în urma unor intervenții personale au fost reabilitate și grădinițele din Ziduri și Brâncoveanu.


Alături de primarul Nicolae Alecu, de copiii de la Grădinița din Ziduri și de doamnele educatoare.


Biserica din Odobești. Aici am donat o centrală termică pentru ca enoriașii să nu mai rabde frigul în timpul slujbelor. De altfel, am avut grijă de fiecare biserică din comună. Fiecare a primit câte o centrală nouă. Acum se montează și în câteva zile vor fi funcționale.


Biserica din Crovu a avut parte de o reabilitare a acoperișului pentru care am intervenit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pentru modul de ilustrare a activitatii din campanie pe blog.