Imnul PDL - "Verde înrourat"



marți, 4 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 5-a. Azi la Brezoaele

Azi am fost la Brezoaele, o comună cunoscută și recunoscută pentru cultivatorii de varză și cartofi. Sunt oameni harnici, care cultivă pământul de când se știu, dar care ar fi avut nevoie de un sprijin mai serios din partea Guvenului, prin subvenții, și din partea autorităților din agricultură, care ar fi trebuit să le ofere consultanță și acces la proiecte de finanțare. Agricultura modernă nu se mai face cu plugul, ci cu mijloace moderne, cu bani, cu finanțare, cu specialiști. Altfel, vom ajunge să importăm până și această varză cultivată la Brezoaele din Belșug.
Le-am spus că susțin întoarcerea sistemului agricol spre fermier. Este important acest lucru. De ce? Pentru că acum sistemul agricol este un mastodont imobil, incapabil să gestioneze nevoile fermierilor. Ca să faci agricultură bună, profitabilă, trebuie în primul rând ordine. În plus, este necesară reducerea accizelor la motorină, creșterea diferențiată a subvențiilor la hectar, dublarea rentei viagere și susținerea suprafețelor irigate.
Voi lăsă în cele ce urmează, așa cum am făcut și până acum, imaginile să vorbească...


Aici sunt împreună cu primarul Nicolae Tudorache, în fața unui loc de joacă pe care eu l-am donat grădiniței.


Copiii sunt viitorul nostru. De ei trebuie să avem grijă, să le oferim ceva. Am avut un proiect pe care l-am susținut și îl susțin... protecția specială a minorilor a căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate. Prin protecția minorilor înțeleg crearea unui sistem de tip “after school” în care minorii a căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate să fie ajutați să își facă temele, să deprindă anumite activități și să aibă parte și de o masă caldă.


Averea acestor oameni stă în muncă. Lucrează o vară întreagă pentru ca toamna să culeagă roadele muncii lor. Dar au nevoie de sprijin real.



Pensii decente pentru vârsta a treia. Susțin introducerea pensiei minime garantate. De ce? Pentru că acum există în România o serie de pensionari văduviți de sistemul de asigurări sociale. Unii au lucrat la CAP, alții au lucrat în condiții grele, iar acum primesc pensii mizere ce nu le permit să trăiască decent.

Un comentariu:

Anonim spunea...

am observat ca lumea de la Brezoaele se dedica cam aproape tot timpul 'muncii de la camp' si ca s-au saturat de promisiuni si de pardidele politice si nu prea vor sa-l asculte pe DL Deputat Bogdan care inspira foarte molta incredere si care chiar ii pasa.ex ar fi locurile de joaca pe care le-a donat in toata Dambovita din banii propri