Imnul PDL - "Verde înrourat"



joi, 6 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 7-a. Azi la Titu

Am fost primiți bine și la Titu, singurul oraș din colegiul în care candidez. Peste tot pe unde am fost, PD-L este apreciat și cu siguranță av fi votat. Am găsit în primarul de aici, Ilie Dinu, și în colegii săi, susținători adevărați, un sprijin de care cu siguranță voi avea nevoie în perioada următoare.
Ilie Dinu se bucură de o mare simpatie din partea locuitorilor. Au și de ce să fie mândri cu un așa primar. Titu este unul din puținele orașe de mărime mică din țara asta în care s-a făcut câte ceva. Desigur, mai sunt multe de făcut, dar după ce voi ajunge deputat voi pune umărul la transformarea orașului.


Iată-mă aici alături de primarul Ilie Dinu, într-unul din locurile de joacă pe care le-am donat eu. Locul de joacă este amplasat în curtea grădiniței din zona de blocuri. Vreau să vă spun că această grădiniță este o adevărată bijuterie și este meritul primarului că arată așa.


Am vorbit cu mulți pensionari de la Titu. Au mare nevoie de o susținere serioasă. PD-L garantează pensia minimă de 350 lei și pensia medie de 1500 lei.


Am susținători și printre comercianții din piață. Ei știu cel mai bine ce înseamnă să faci comerț în România zilelor de azi. Există taxe peste taxe și impozite peste impozite. PD-L va anula 100 dintre ele și va promova o serie de măsuri de sprijinire a mediului de afaceri. Pentru că acest mediu de afaceri crează plusul care mișcă economia și România.


Știți ce mi-a plăcut cel mai mult în piața din Titu? Că sunt multe produse românești. Uitați, de exemplu, aceste mere. Sunt mai frumoase și mai gustoase decât cele importate de te miri de unde. Producătorii români trebuie ajutați să vândă în piețele românești, iar importurile de produse similare trebuie descurajat. De ce să aducem pere din China și mere din Italia, când avem fructe bune și proaspete acasă?

Niciun comentariu: