Imnul PDL - "Verde înrourat"



sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 16-a. Azi la Văcărești și Nucet

Azi am foat la Văcărești, cea mai apropiată localitate din colegiul în care candidez de Târgoviște, "capitala" județului. Cu părere de rău trebuie să spun că în cele trei localități ale comunei nu prea a ajuns civilizația. Adica nu a ajuns defel pe străzile laterale, de parcă aici nu ar sta tot oameni, tot plătitori de taxe și impozite.
Am bătut la pas din poartă-n poartă, alături de echipa locală a PD-L, de președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Florin Popescu, și am vrut să mă conving care este realitatea. Am vrut să aflu ce-și doresc oamenii din Văcărești, ce pot face eu pentru ei ca deputat. Nu sunt puține lucruri. Oamenii de aici își doresc multe, au așteptări mari și exigențe pe măsură. Este adevărat, multe trebuiau soluționate de primărie, dar se pare că primăria are alte priorități.
Echipa PD-L, cu Theodor Stolojan prim-ministru, cu Florin Popescu președinte al Consiliului Județean, cu mine ca deputat, alături de ceilalți colegi din PD-L, va face treabă bună. Pentru că oamenii din Văcărești, ca de altfel toți româniii, merită mai mult. Mai mult și mai bun.


Aici sunt alături de președintele organizației locale a PD-L (stânga), de președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Florin Popescu (dreapta), și de două doamne cărora le-am explicat intențiile PD-L, de ce candidăm și ce ne propunem.


Am bătut din porată-n poartă pentru a ne expune oferta. Oamenii trebuie să știe direct și personal de ce candidez. Nu vreau să mă ascund în spatele unor afișe, pliante, caravane. vreau să stau de vorbă cu cât mai mulți oameni. De la ei aflu nevoile reale ale acestor locuri, nu stând la birou.


Mă bucură susținerea și deschiderea pe care am găsit-o aici. Văcărești votează PD-L.

De la Văcărești am mers la Nucet, o localitate apropiată, în care am mai fost o dată zilele trecute. Și aici am găsit deschidere; am fost primiți bine de oameni. Vor să știe ce le oferim, de ce dorim să ajungem în Parlament, cu ce proiecte și programe venim în fața lor. Iată cu ce venim...


Pentru persoanele în vârstă avem creșterea pensiilor. Nicio pensie nu va mai fi sub 350 de lei. Adică 3,5 milioane de lei vechi. Cineva m-a întrebat zilele trecute dacă vor crește toate pensiile. Da, vor crește. Prima decizie a Guvernului PD-L va fi de a crea pensia minim garantată. Adică niciun pensionar din țara asta să nu mai aibă sub 350 de lei pe lună. Să nu mai existe pensii de 3 lei, de 5 lei, de 10 lei. Chiar dacă au muncit la CAP, oamenii aceștia au muncit. Apoi peniile vor fi indexate. Desigur, nu toate. Pensiile acelea "nesimțite" pe care și le-au votat unii dintre parlamentari pensionari - care, culmea, încă mai au tupeu să candideze - nu vor mai crește.


Un alt proiect al PD-L este pentru fermieri. Subvenția la hectar va crește la 1100 lei și va fi redusă, totodată, și acciza la motorină.


Nu în ultimul rând, ne preocupă viitorul acestei țări. Poate cineva să-i spună acestui copil că el, fiind de undeva de la țară, nu poate învăța într-o școală nouă, curată, dotată? Că profesorii lui nu trebuie plătiți? Că fiind de la țară el nu are acces la informație, la internet, la o biliotecă, la un cămin cultural? Eu nu aș putea face această diferență. Guvernul PD-L nu o va face.

Niciun comentariu: