Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 14 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 14-a. La Poiana

Azi am fost la Poiana, o comună condusa admirabil de colegul nostru de la PD-L Marian Șerban. Este un primar iubit și apreciat pentru ce a făcut, un primar cu multe proiecte, cu idei și inițiative. Am bătut în lung și în lat străzile Poianei și mă bucur să văd, acum la sfârșitul zilei, că suntem doriți. Oamenii cu care am stat de vorbă cred în proiectul politic al PD-L, îl vor premier pe Theodor Stolojan, vor, cu alte cuvinte, o schimbare în bine.


Și dacă vor o schimbare, atunci să mergem împreună pe drumul cel bun...


Alături de primarul Marian Șerban și de unul din gospodarii din Poiana


Am constatat că sunt foarte multe utilaje aici. Asta înseamnă că sunt foarte mulți agricultori. Pentru ei, PD-L propune reducerea accizei la motorină și creșterea subvenției la hectar la 1100 lei.


Și pentru pensionari avem un program special. PD-L propune pensia minimă de 350 lei.


Alături de doamna învățătoare Gabriela Focaru.


Alături de primarul Marian Șerban și de consilierii locali PD-L din Poiana. Suntem în mijlocul locului de joacă pe care l-am donat grădiniței. În spatele nostru este Grădinița nr. 1 care a fost reabilitată după ce am intervenit pentru ea și pentru sprijinirea colegului meu Marian Șerban.


Echipa pentru comuna Poiana: primarul Marian Șerban și deputatul Bogdan Cantaragiu.


Am stat de vorbă cu foarte mulți locuitori ai comunei. Mă bucură deschiderea lor față de proiectul PD-L. Cu toții vor o viață mai bună și o schimbare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt foarte mandru ca am un primar asa de iscusit si cu atata pofta de munca ,si ca prin realizarile dansulu-i a facut ca, Comuna in care locuiesc eu ,sa fie cunoscuta si sa fie apreciata pt dezvoltarea asa de rapida .Este vb de nimeni alta decat POIANA ;)

Anonim spunea...

vreau sa mentionez ca dupa ziua de campanie facut-a la Poiana toata loomea a fost multumita si a ramas cu o impresie f buna si placut impresionata de multimea de simpatizanti ai PDL-ului si pt aceastea singurul vinovat este DL Marian Serban primarul acestei Comune.