Imnul PDL - "Verde înrourat"



vineri, 21 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 22-a. Azi la Plopul (Titu) și la... Balul Bobocilor

Am revenit azi la Plopul, un sat care aparține de orașul Titu, după ce mai fusesem o dată la începutul campaniei. Am constatat că avem din ce în ce mai mulți susținători. În ciuda vremii mohorâte de afară, oamenii au ieșit la porți să discute cu noi, să ne spună păsurile, nevoile, așteptările lor. De asemenea, ne-au cerut să le spunem ce vrem să facem, care ne este proiectul pentru viitorul lor.
Le-am spus, așa cum le-am spus și data trecută, așa cum le-am spus tuturor celor cu care am stat de vorbă în această campanie că PD-L are un program de guvernare foarte clar, cu priorități pentru fiecare categorie socială. Dacă pentru pensionari avem creșterea pensiilor, pentru fermieri avem creșterea subvenției la hectar. Suntem pregătiți să guvernăm responsabil această țară.
Spre seară am fost invitat de către primarul orașului Titu și de către profesori la Balul Bobocilor. Alături de mine a fost și Valentin Calcan, candidatul PD-L pentru Senat. A fost, trebuie să recunosc, unul din puținele momente de respiro din această campanie. Iată-ne, mai jos, la Balul Bobocilor: eu, primarul Ilie Dinu și Vali Calcan.

Niciun comentariu: