Imnul PDL - "Verde înrourat"



miercuri, 26 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 27-a. La Sălcioara.

Pe măsură ce revin la Sălcioara îmi dau seama că oamenii de aici merită mai mult, mult mai mult de cât le oferă actuala administrație din localitate. Nu am văzut în multe localități atâtea drumuri fără asfalt, fără cele mai simple condiții, fără nicio legătură cu civilizația vesteuropeană. Când mă gândesc că în țările Uniunii Europene oamenii care trăiesc în mediul rural își pun problema în ce stațiune să-și mai petreacă vacanțele, iar cei de la noi visează cu ochii deschiși la... asfalt, apă curentă și toaletă în casă îmi dau seama cât de departe este satul românesc de Europa. Pentru acești oameni mă voi zbate în următorul mandat de deputat. Merită mai mult decât le-a putut oferi actuala guvernare a țării. PD-L ține (și) cu oamenii de la țară!

Niciun comentariu: