Imnul PDL - "Verde înrourat"



sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Jurnal de campanie. Ziua a 9-a. Azi la Sălcioara și Nucet

Am poposit în două comune conduse de primari PSD, două comune "roșii" caracterizate de nepăsare și lipsa de implicare. Pentru niște comune care au beneficiat din plin de sprijinul Guvernului PNL-PSD, acestea arată destul de rău. Mă gândesc în primul rând la Sălcioara, localitate unde nu am văzut mai deloc asfaltul. Oamenii din Sălcioara sunt nevoiți să suporte praful vara și noroiul când plouă, în timp ce comuna a avut fonduri serioase de la Guvern și nu știu pe ce au fost cheltuite.


Am străbătut împreună cu echipa de campanie, alături de membrii organizației PD-L din Sălcioara, mai multe sate care compun comuna. Nu ne-a venit să credem că arată așa. Priviți acest drum. Nu a fost asfaltat niciodată.


Iată o familie care așteaptă să fie mai bine. Doar PD-L poate garanta că va mai bine și în acest colț de țară. PSD a rămas corijent. Oare ce s-o fi făcut cu banii de la Guvern?!


Am întâlnit și bătrâni necăjiți. Pentru ei, PD-L are un program de guvernare în care se regăsesc măsuri de protecție socială.


PD-L este o forță și la Nucet. În 30 noiembrie vom aduce schimbarea. Pentru că oamenii de aici merită mai mult. Merită să fie conduși de oameni responsabili și cinstiți.


Copiii au nevoie de o atenție specială, fie că sunt de la Nucet sau din orice alt colț al țării. PD-L se gândește la ei și are o serie de măsuri care îi vizează.


La fel cum are măsuri și pentru pensionari.

Niciun comentariu: